Kombinace Anomálií a Kompetencí (16) – pak s Realitami
Níže následují nejlepší kombinace dvojic Anomálie a Kompetence a nejníže jsou užitečné kombinace Anomálie a Reality i Reality a Kompetence.
Kombinace podle všech vydaných Anomálií a Kompetencí
základních + experimentálních + samostatných – Anomálie, Kvality, Kompetence
Podtržení znamená, že je k dispozici i výhodná třetí část v rámci systému A.R.C.
Catalogue – create, change | Duplicity, Dynamism, Attentiveness | Reception |
Manifold – TRANSPORT | Initiative, Professionalism, Persistence | Gravedigger |
Timepiece – time manipulate | Professionalism, Initiative, Empathy | Architect |
Gun – SHOOT, intimidate | Dynamism, Initiative, Presence | CEO |
Drain – manipulate harm, emotion, take feature | Persistence, Empathy, Duplicity | |
Absence – defend, inspect, pass | Initiative, Attentiveness, Subtlety | Intern, Tech support |
Whisper – COMMUNICATE | Presence, Empathy, Subtlety | PR |
Grow – DEFEND | Persistence, Attentiveness, Dynamism | Reception, R+D, Architect |
Dream – INFLUENT | Presence, Subtlety, Duplicity | PR |
Wires – connect, do opposite feeling, pause concept (law) | Empathy, Duplicity, Dynamism | |
Swarm – animals handling | Presence, Subtlety, Duplicity | PR |
Tinker – manipulation with inanimate objects | Presence, Empathy, Initiative | Tech support |
Outcome – distract, do a favor, critical hit | Subtlety, Persistence, Initiative | Gravedigger, Priest |
Paradox – reflect, stop, make smaller | Initiative, Persistence, Attentiveness | |
Belief – convince self, change reality, | Empathy, Duplicity, Persistence | |
Canon – make a fantastical device, do correct said sentence, input purpose | Presence, Attentiveness, Empathy |
Užitečné kombinace
Anomálie a Reality
Podtržení znamená, že je k dispozici i výhodná třetí část v rámci systému A.R.C.
- Absence + Creature = výhoda (1 volné Kvalitové Pojištění) při prozkoumávání nejlepším smyslem.
- Tinker + Newborn = výhoda (1 volné Kvalitové Pojištění) při překvapivé manipulaci s něčím.
Reality a Kompetence
Podtržení znamená, že je k dispozici i výhodná třetí část v rámci systému A.R.C.
- Star / Backbone + CEO = přínos (1 Condemnation) za užití si jedné z lepších věcí v životě.
- Star / Backbone (nejspíš kromě udělání show) + Clown = přínos (1 Condemnation) za udělání show, odhalení trapné (nepříjemné) pravdy, vyžádání úsměvu (3 slučitelné možnosti!).
Anomálie a Kompetence ještě jednou, tentokrát z pohledu přínosů
- Gun + Barista = přínos (1 Condemnation) za způsobení zranění.
- Gun + Gravedigger = přínos (1 Condemnation) za „pohřbení“ (eliminaci) problému či za „uklizení“ (eliminaci) nepořádku.
- Paradox + Intern = přínos (1 Condemnation) za zastavení něčeho.
- Belief + Hotline = přínos (1 Condemnation) za napojení někoho (i sebe) na nečekaný osud.
ZAVĚR
Pokud jsem něco nepřehlédl, tak i se vším vydaným v rámci systému A.R.C. jsou zatím jen dvě celé A.R.C. nejlepší kombinace (viz výše co je podtrženo). Přitom kombinace Gun + CEO +Star / Backbone není optimální – jelikož je výhodnější dostat 1 volné Kvalitové pojištění (umí zabránit neúspěchu) než i několik Condemnations (nezabraňují neúspěchu a tedy i více Loose Ends, přičemž 1 LE má hodnotu 1 C). Nejlepší je tedy kombinace Tinker + Tech support + Newborn.