Přeskočit na obsah

1. mise TTRPG „Triangle Agency“

Zdravím <zaměstnance / hráče TTRPG „Triangle Agency„>!:) Prosím stáhněte si plus přečtěte si příslušná pravidla (pokud jste tak ještě neučinili)! Vítejte na brífinku <mise / herní seance TTRPG> i pro naprosté nováčky – „Bermudský trojúhelník“. Dnes dorazili nějací nováčci, které podle našich zvyklostí prověřím – err, chtěl jsem říci pověřím – aby se zapojili do této první mise.

Mnoha misí je možné zúčastnit se i jen online (PBP = play by post). Dovolte, abych připomenul informace o naší pobočce Triangle Agency. Pak nastíním zmíněnou mizérii – err, chtěl jsem říci misi – pro nováčky.

Triangle Agency is copyright Haunted Table, LLC.

Mise „Bermudský trojúhelník“ is an independent production by Grandmaster Radan Chrobok (also known as Ormrin Sinkalte Ged) and is not affiliated with Triangle Agency or Haunted Table, LLC. It is published under the Triangle Agency Third Party License.

Znak slučitelnosti s TTRPG *Triangle Agency*.
Znak slučitelnosti s TTRPG *Triangle Agency*.

Pobočka: „Saint stability“ Praha, Česká republika (denně online 7:00 – 22:00 GMT +2) – připravujeme nové mise!:)

Generální manažer (GM)…: Velmistr Radan ChrobokOrmrin Sinkalte Ged (v serveru www.Discord.com atd.). Viz rozbor mojí povahy v tomto webu níže na https://dmdu.kvalitne.cz/rozbor-osobnosti-popis-postupu-priklad.

Tématická píseň: Vedoucí“ – píseň od skupiny Chinaski. Text následuje níže. Tato píseň byla vybrána v rámci první (testovací) hry, která byla mnou a hráči (vybral jsem ke hraní ze svých kamarádů a Žáků jen „kancelářské krysy“ mezi něž také patřím) zahrána jako parodie na zaměstnání v kanceláři a související práci v terénu. Fierce fun!;)

Píseň „Vedoucí“ – skupina Chinaski

Kolegyně, prosím vás,
přestaňte tu kvílet.
Seberte se, vypadněte,
nebo budu střílet.
A nechte si svý řeči planoucí,
já jsem tady vedoucí.

Důležitě koukám do diáře,
vypadněte z mojí kanceláře
a pracujte tak, jak je žádoucí
– já jsem tady vedoucí.

Já jsem vedoucí, já jsem king!
Mítink, brífink, brainstorming.
Rád bych vám drink nabídl
– chci váš feedback as soon as possible.

Kolegyně, prosím vás, co děláte?
Pracuje se od půl deváté.
Jste jediná, kdo to pořád nechápe.
Vypadněte, na co tady čekáte?!

A rád bych slyšel nějaký dobrý zprávy.
Doneste mi někdo trochu kávy.
Nebo bude peklo horoucí
– já jsem tady vedoucí.

Já jsem vedoucí, já jsem king!
Mítink, brífink, brainstorming…

Domácí pravidla

  1. V souladu s pravidlem Triangle Agency „Equal Opportunity Policy“ žádám všechny jakkoli zúčastněné (včetně i „jen“ čtenářů tohoto textu) o naprosto nediskriminační přístup!:) Jednání typu „trol“ nebudu tolerovat! Přímo uvnitř <mise / herní seance> se diskriminace nejspíš objeví (v závislosti na nastavení Veils + Lines) – aby si každý uvědomil, jak je to nepříjemné – nepřijateln. Avšak podle pravidel Triangle Agency každou diskriminaci překoná. Zvláště žádám každého Agentů, aby se záhodně zapojil a měl tak skutečně stejnou příležitost stát se nejlepším zaměstnancem mise jako ostatní!:)
  2. Místo systému „A.R.C.“ začínáme systémem „R.A.C.“. Protože začít soukromým životem (Realita) je nejjednodušší, i když v některých případech mohla být na začátku Anomálie. Na našich Triangle Agency ID odznacích používáme systém „C.A.R.“. Protože jakoukoli firmu jako první zajímá zařazení zaměstnance (Kompetence), následně speciální schopnosti (Anomálie) a až nakonec soukromý život (Realita). Používáme i vše alespoň schválené komunitou – co jsem získal z Discord serveru „Haunted Table“ (Discord server tvůrců TTRPG Triangle Agency). Znak Kompetence CEO. – tento znak Kompetence CEO a další (všech 27 podle základních pravidel) je od Veenilla (they / them) z Discordu.
  3. Pokud budou <Agenti / hráči> souhlasit, tak GM vytvoří zápis o průběhu mise jako LitRPG a pošle jej Agentům k doplnění a opravení. Doplnění a opravení od Agentů GM záhodně zohlední a pošle Agentům ke konečnému opravení až schválení. Se souhlasem Agentů GM definitivní zápis zveřejní… Ave laboro!:)
  4. Na návrh DedaiHunter z Discordu (předschváleno komunitou) budeme začínat se vztahy na hodnotě 5. Na rozdíl od návrhu i v rámci one-shot jako je tento.
  5. Při počtu hráčů, který neumožní, aby každý představoval stejný počet NPC ze vztahů ostatních PC, dostanou hráči s méně vztahovými NPC navíc normální NPC. Každý taková NPC bude mít vztah nejméně s jedním jiným vztahovým NPC (jiného hráče).

Poradenství přednostně pro naprosto nové <Agenty / hráče>

  1. Jelikož podle domácích pravidel měl každý účastník začít výběrem Reality, tak každého účastníka prosím stručně, strukturovaně sepsat příslušné CV (Backstory / History) budoucího Agenta ;). Nejspíš nejlepší český web na to je https://jobs.cz. Po výběru Anomálie prosím sepsat zvláště to, jak došlo k tomu, že je ona osoba takzvaný „Resonant“. Čili že je spojený s příslušnou Anomálií.
  2. Při posledním výběru, čili Kompetence, je užitečné vybrat si takovou Kompetenci, která umožní odpovídající Kvalitové Pojištění (Quality Assurances). Například pokud pro speciální schopnosti z Anomálie „Whisper“ musí nějaký Agent používat „Presence“, „Empathy“ a „Subtlety“, tak jedinou plně odpovídající kompetencí v základních pravidlech je PR. Prosím doplnit Agentské CV (viz bod 1.) o stručné sepsání toho, jak se stalo, že je ona osoba nyní v Triangle Agency. Navíc na pozici terénního Agenta s příslušnou kompetencí.
  3. Jelikož kromě 3 vlastností (vybraných podle bodu 2.)) a jedné vybratelné volně začínají ostatní vlastnosti s nulovým Kvalitovým Pojištěním, tak se každé takové týká vyhoření (Burnout). Všechny Agenty i touto cestou vybízím v jejich vlastním zájmu, aby jednali podle příslušných Kvalitových Pojištění (Quality Assurances). Realistic roleplaying = fierce fun!;).

Mise „Bermudský trojúhelník“

1. Ranní mítink: Každý Agent stručně sdělí, co dělal ve svém soukromém životě (Reality) do doby přijetí v Triangle Agency (dnes). Dále každý Agent sdělí (rozsáhleji), co dělal v rámci Triangle Agency od svého nástupu až do tohoto mítinku. V rámci těchto sdělení smí Agenti využít všechny svoje možnosti, aniž by to mělo mechanické následky na současnost. Čili nevznikne žádný Chaos, žádná změna ve vztazích či započítání použití pomůcky. GM sdělí cíl této mise: Zajmout (či zničit) Anomálii v bermudském trojúhelníku.

2. Vyšetřování: Téma „bermudský trojúhelník“ je všeobecně známá záležitost. Oficiální závěr zní, že nejde o nic zvláštního vzhledem k oné oblasti a podmínkám panujícím v ní.

Triangle Agency však ví, že z takového ztrácení dopravních prostředků a s tím souvisejícího soustředění zájmu (Focus) v oné oblasti (Domain) vznikla Anomálie s velkým „A“. Tu Triangle Agency pojmenovala (Alias) „Bermudský trojúhelník“ (s velkým „B“). Příslušná Anomálie má své síly (Strengths) a působí příslušné problémy (Modus Operandi). Snad ta Anomálie má i nějaké slabosti (Weaknesses). Přečtěte si příslušný příspěvek ve Wikipedii a vyražte do města Miami na Floridě!

3. Střetnutí: Z vyšetřování vyplývá, že se Agenti budou muset vypořádat s následujícími problémy – přinejmenším:

  • Mimořádná mlha, silné větry až bouřka – blesky, mořské proudy (i víry).
  • Selhání elektronické komunikace a navigace – i fyzických kompasů.
  • Zmizení dopravního prostředku i s posádkou a pasažéry Bůh ví kam.

Stabilizuj realituZatýkej AnomálieKontroluj se
3 příkazy Triangle Agency ∆
Minimapa bermudského trojúhelníku (1. mise).
Minimapa bermudského trojúhelníku (1. mise).
Sdílejte!:)
Ověřeno MonsterInsights