Grok?! – geniální generátory (2)
Viz příspěvek o hraní (anglicky) TTRPG „Grok?!“ – zakoupení zde.
Grok?! hráčská postava. / Postava přátelská nebo neutrální.
Vlastnosti – vzhled, historie, osobnost, motivace, problém
// | = problém! |
Dispozice (assets)
Pozadí / alternativní dobrodružství (nová tvorba)
Co se děje, kdo to dělá, kde se to děje a jak to souvisí s hrdinou:
Mimořádné místo (nová tvorba)
Můžete přidat trapné nebo vtipné situace, například takové výmluvy, proč nebyla provedena aktivita slíbená nějakou nehráčskou postavou (NPC) – včetně inteligentních monster.
Grok?! 2 – nová pravidla (v přípravě)
Viz https://docs.google.com/document/d/1vGmJ6oMuSM0dG0iJ9e5AGID-PMJJfnCy.
Vedení hry
Pán hry (GM) je zodpovědný za posuzování pravidel, vyprávění o světě obklopujícím postavy a poskytování výzev a příležitostí k objevování hráčům. Je důležité, aby hráči věřili, že vytváříte výzvy a rozhodujete o pravidlech spravedlivě a v nejlepším zájmu zábavy všech. Chcete-li vytvořit kulturu vzájemné důvěry a respektu, poskytněte hráčům výhodu pochybností, požádejte je, aby udělali totéž pro vás, a zajistěte, aby všichni byli spokojeni s obsahem a tématem hry.
Prostředí této hry je naznačeno v žánru science-fantasy: gonzo (divně vtipné) spojení futuristických technologií a starověké magie, kde je možné cokoli. Mechanika hry je však nezávislá na nastavení, což vám umožňuje vytvořit nebo importovat jakékoli nastavení, které si dokážete představit. Před zahájením hry se ujistěte, že jsou hráči obeznámeni s kontextem a konvencemi vašeho prostředí. Hráči budou mít často představy o svých postavách, které mají významné důsledky pro prostředí. Kdykoli je to možné, začleňte jejich nápady do prostředí, abyste si uchovali vlastnictví hráče a zapojení do hry.