Sexuální výchova – 4. přednáška
Velmistr Radan Chrobok při přednášení používá příběhy. Prosím napište nám, jak jste pochopil(a) níže uvedené multimediální záznamy. Nás pochopitelně zajímá vliv, jaký má naše výchova. Níže uvedená přednáška byla připravena plus používána pro děti.
„
Jak poznáš, jestli je to jen zamilovanost nebo pravá láska. A co s ní pak můžeš dělat dospělého (výchova Velmistra Radana Chroboka)
Pravdivý příběh i pro malé dítě – výchova v duchu „Škola hrou“!:)
- 1 – úvodní znělka: Třeba moje vlastní píseň „Moje milá lásko“, či podobná – např. „Lásko má, já stůňu“.
Malý Radánek vyrostl natolik, že už chtěl, aby mu ostatní říkali dospěle, bez té zdrobněliny – čili Radan. (2 – zvolání „Hej, Radane!“)
V té době už znal jednu hezkou hodnou holčičku. (3 – dobrý dívčí smích) Rád si s ní povídal a hrál si s ní. To také proto, že ona byla ochotná hrát klučičí hry, jako třeba s vojáčky z cínu, nebo hru jménem Přestřelka. (4 – zvuk střelby)
To se hraje tak, že děti po sobě jakoby střílí, nebo hází něco měkkého. A ano, Radan kvůli ní přemluvil kluky, aby tu holčičku i do tak klučičí hry přijali!:) (5 – zvuk mluvení a halasení hodně kluků) Takže Ti je jistě jasné, že Radan měl tu holčičku hodně rád. (6 – zvuk svatebních zvonů, či cinkání sklenek, nebo něco takového, haha – ať se děti naučí, kam zamilovanost vede!)
A pak se stalo, že té holčičce Radan poprvé pomohl uklidit její pokojíček. Jeho výchova ho totiž naučila pomáhat blízkým lidem.
Dokonce za ni vynesl odpadky, dal prádlo do pračky a umyl nádobí. (7 – zvuk mytí nádobí) Ona měla slíbeno, že vždy, když to všechno udělá, tak si může hned hrát nebo jít ven. Také pak směla mít někoho na návštěvě – i u sebe v pokojíčku. (8 – zvuk dívenky smějící se a šramotící s něčím)
Radan dokonce vzal stůl a na něj dal židli, aby utřel prach i na těch nejvyšších skříních. Ona měla tak velkou radost z jeho pomoci, že ho objala a dala mu pusu na tvář. (9 – zvuk mlaskavé pusy!) Radan poprvé pocítil chuť dát někomu kromě rodičů pusu na rty, čili polibek! Měl chuť se s ní dál objímat, hladit a tak dále. Jenže ona byla o dost mladší, a tak Radan neudělal nic takového, aby ji ani náhodou nepolekal! (10 – poplašený, avšak ne vyloženě vyděšený výkřik holčičky)
Ovšem jeho pocity byly tak silné, že chtěl aby si sním o nich někdo dospělý promluvil. Jeho výchova ho dosud nepřipravila na nic takového.
Věděl, že jeho maminka určitě rozumí holkám více než tatínek, protože pracovala jako učitelka na střední škole. To je takový rozdíl, jako mezi mateřskou školkou pro malé dětičky a základní školou pro větší děti. A pak je střední škola, pro už sice nejmladší, ale dospělé lidi. (11 – zvuky ve třídě než přijde učitel) A hlavně maminka přece původně byla sama holka.
Avšak Radan se styděl s ní mluvit o takové věci. Proto zašel za tatínkem a všechno mu řekl. Tatínek ho pochválil, že nebyl nijak zbrklý a že nic neudělal hned, jak na to měl chuť. Pak se Radana zeptal, jestli si myslí, že je už dost velký. Nabídl mu, aby se dozvěděl, co mohou dospělí dělat, když někoho milují. A podotkl k tomu, že to souvisí s tím, jak vznikají děti.
A Radan už věděl, že děti nenosí čápi, ale maminky ve svých bříškách. Souhlasil tedy i s tím, že mu to tajemství – to je něco, co se normálně nemá říkat – poví maminka. Tatínek si tedy promluvil s maminou, neřekl však žádné podrobnosti, proč chce, aby se to Radan naučil. (12 – mumlání muže s ženou) Maminka se rozhodla mu to vysvětlit pomocí přirovnání. To je, když se něco neřekne přímo, ale podle něčeho jednoduššího.
Maminka tedy Radanovi řekla přirovnání, ve kterém spočívala její výchova:
„Pamatuješ, jak jsi navštívil Brněnského dědu v jeho práci v tom velkém městě Brně? Tam má na starosti vodovody a kanály. Takže tam byly smrdící SPLAŠKY!“ (13 – zvuk záchoda ve chvíli spláchnutí)
A Radan sice nechápal, proč o tom maminka mluví, avšak poslušně potvrdil, že si to pamatuje – až moc dobře. „Brrr, tam to strašně smrdělo!“ dodal ještě.
Maminka pak řekla najednou něco úplně jiného, vlastně opravdu opačného. „A vzpomínáš si jak hezky voní a chutná ten mošt, který tatínek lisuje jen z toho nejlepšího druhu červených jablek?“, zeptala se. „Ten druh se jmenuje „džejmsgrýf.“…“, dodala.
A Radan, i když zatím nechápal ještě více než předtím, opět potvrdil, že si to parádně pamatuje. Dodal ještě: „To bylo jako pití NEKTARU, jako byl ten nápoj bohů z pověstí, které jsi mi četla!“. (14 – zvuk pití plus pomlaskávání)
Maminka Radana pochválila, jak si ty dvě ponaučení dokázal dát dohromady a dodala závěr vysvětlení, což také byla její výchova.
„Dospělí mohou mít SEX – to je jak už jsi viděl v pár filmech, že se spolu hodně hezky mazlí.“, řekla. (15 – zvuky hekání a mlaskání při líbání dvou dospělých různého pohlaví. LGBT+ lidi považuji za potřebné psychické pomoci, nikoli uznání a ani operování pohlaví!)
A tak může muž do ženy vstříknout semínka PENISEM, což je správný název toho, čím čůráš. Ale vstříknutí semínek samo-sebou jako čůrání není! A nejrychlejší semínko se v ženě může spojit s jejím vajíčkem, když už je tam připravené a čeká. Někdy jsou tam i dvě vajíčka nebo víc a dokonce může jedno vajíčko tak udělat dvě či více dětí. A pak dole v ženě, ne v bříšku, ale pod ním, kam se musí vsouvat penis a jím tam vystříknout semínka, začne vznikat děťátko. (16 – křik novorozence!)
Dospělí dělají sex většinou s ANTIKONCEPCÍ, což je zvláštní lék pro ženy, aby neměly dítě, když nechtějí.
Nejlepší je, když navíc má muž KONDOM, což je zvláštní, gumový a tedy nic nepropouštějící návlek na penis. A díky tomu kondomu se mužská semínka nedostanou k vajíčku. A kdyby přeci jen, tak ta antikoncepce zabrání, aby se z vajíčka začalo dělat dítě kvůli mužskému semínku.
Když se však sex dělá jen pro zábavu, natož úplně bez lásky, tak to je pro duši takové, jako kdybys byl u dědy v práci a pil tam ty splašky! (17 – zvuk zvracení!)
No neboj, je ještě právě ten druhý způsob! Když se sex dělá s láskou, tak se tomu říká pěkněji – a to milování. Avšak aby se to nepletlo jen s milováním někoho například na dálku, tak se říká milovat se s někým. A to je pro duši, jako když piješ ten nejlepší mošt, nebo jak jsi sám řekl, nektar!“ (14 – zvuk pití plus pomlaskávání)
Radan byl převelice překvapený – jako jsi Ty teď asi také, že ano? A byl velmi vděčný tomu, že se umí ovládat. Byl rád, že se s tou holčičkou nezačal moc mazlit, protože by jí tak mohl udělat dítě! (16 – křik novorozence!)
Když se zamyslel nad tím, že je ještě moc mladý a nad tou o dost mladší holčičkou, tak pochopil, že to by byl vážně velký problém! Vždyť početí a hlavně výchova dítěte je velmi vážná věc.
Jak tak o ní přemýšlel, tak si uvědomil, že se stejně vídají málo a sami spolu bývají ještě méně. Řekl si, že jeho pocity jsou spíše jen zamilovanost. Pomyslel si dokonce: Ještě, že nejsem zamilovaný zaslepeně, protože pak Pánbůh ví kam by to vedlo!
Rozhodl se počkat, až bude dospělý, než si troufne s nějakou holkou na milování. A ano, nechtěl ten STUPIDNÍ sex – stupidní znamená hodně hloupý. To je určitě skvělé slovo pro něco tak moc hloupého, že je k tomu to přirovnání o pití splašků v kanále. (13 – zvuk záchodu ve chvíli spláchnutí)
Možná je Ti už delší dobu divné, že v tomto příběhu zatím chybělo moc důležité slovo – jméno té holčičky, Radanovy úplně první lásky!
Víš, to, že si nyní můžeš užívat tento příběh, je hodně díky jedné paní, která se stará o příběhy přes jednu APLIKACI. To je možnost v mobilu, přehrává tento a další příběhy. No a ta paní má stejné křestní jméno jako ta Radanova úplně první láska, tedy Dominika. (18 – píseň „Dominiku“, alespoň refrén)
Radanova Dominika má příjmení Bílá – tedy jestli se ještě nevdala, Radan má příjmení Chrobok a paní Dominika, která se stará o příběhy pro děti v té aplikaci, má příjmení Sakmárová. (18 – píseň „Dominiku“, alespoň refrén)
Pamatuj si, že když Tě nějaká osoba zajímá natolik, že si chceš pamatovat příjmení i to, co dělá a dokonce i příběh o oné osobě, tak to znamená, že máš k té osobě úctu a třeba i lásku! Úcta také je, když nechceš ani náhodou vůči někomu udělat nějakou chybu. Úcta a láska jsou jako dvě strany jedné mince. Takže doopravdy někoho miluje jenom kdo se o onu osobu opravdu značně zajímá a má k ní i velkou úctu!
- 19 – závěrečná znělka: Píseň „Velká láska jak řeka“
„
„
Co se začne dít holčičkám, když vyrostou
Pravdivý příběh i pro malé dítě
Velmistr Radan Chrobok
https://DMDU.kvalitne.cz – skvělá společnost vhodného Vývoje
- 1 – úvodní znělka: Píseň „Táta„.
Dnes Ti povím poučný příběh, avšak prvně potřebuji vysvětlit Ti nějaká pro Tebe nejspíš nová slova. (2 – školní zvonek, hehe) První slovo je MENSTRUACE, druhé slovo je KONDOM, třetí je PENIS, čtvrté je ANTIKONCEPCE a páté je HORMONY. A ještě bude v příběhu pár dalších pro Tebe nejspíš nových slov, tak dávej pozor prosím! (3 – vojenský rozkaz „Pózor!“, haha)
Menstruace je to, co se začne dít každé holčičce, když dost vyroste.
Bude to znít hrozně a opravu o nic příjemného nejde, avšak je to určitě užitečné! Menstruace znamená, že holka každý měsíc čeká holku tam dole trochu krvácení!
Teď si nejspíš říkáš: Proboha proč?! Tak to se děje proto, že holčičí těla vyrábějí vajíčka, která jsou určená na dělání dětí! Avšak když se z vajíčka nezačne dělat dítě, tak to vajíčko umře a tělo jej pomocí toho krvácení vyloučí ven, aby tam nepřekáželo. A pak tělo začne vyrábět nové vajíčko. Tak se to každý měsíc děje, dokud holka neotěhotní – o tom Ti povím za chvíli – a nebo dokud z ní není postarší paní. (4 – hlas postarší paní, třeba skuhrající?)
Protože pro postarší paní by nebylo dobré mít dítě a ani pro to dítě by to dobré nebylo, tak tělo takové paní přestane vajíčka vyrábět. Prosím pamatuj pořád na to, že skoro každá holka může otěhotnět a tedy mít dítě, ba dokonce víc dětí naráz!
Proto je hodně hloupé, aby si kluk a holka hráli spolu na dospělé, aby se moc mazlili spolu a tak dále. Když už budou však ve vážném vztahu a opravdu budou chtít milování – to znamená hodně hezké mazlení a ne jen jako je třeba když někdo někoho miluje na dálku – tak ať kluk používá KONDOM a holka ANTIKONCEPCI.
Kondom je zvláštní, gumový a tedy nic nepropouštějící návlek na PENIS – to je správné slovo pro to, čím kluci hlavně čůrají.
A díky tomu kondomu se mužská semínka nedostanou k vajíčku a kdyby přeci jen, tak ta antikoncepce zabrání, aby se z vajíčka začalo dělat dítě kvůli mužskému semínku, kterých spousta při milování se z holkou může a má vystříknout z penisu. (5 – zvuk vybalení kondomu, avšak asi to tak nepůjde poznat, že?)
Antikoncepce je zvláštní lék pro holky, aby neměly dítě, ani když se do nich dostanou klučičí semínka.
Dalším druhem antikoncepčních přípravků je PESAR a to je taková vložka, kterou si holky mohou strčit tam dolů kde mají i dírku na čůrání. Avšak pesar se dává do dírky tam dole, která je právě pro milování se s klukem a tedy také pro dělání dětí. A ano, tudy se děti dokonce rodí! (6 – křik novorozence)
Také se dá použít VAGINÁLNÍ ČÍPEK. VAGÍNA je jméno toho holčičího místa tam dole a ten čípek je taková velká pilulka, která se tam rozpustí a GEL, neboli hodně hustá šťáva, která tak vznikne, dokáže zabít klučičí semínka.
Ovšem nevýhodou pesaru je, že je nějakým holkám nepříjemné tam dole tu vložku mít a nějakým dokonce vadí i ten čípek. Takže ty speciální léky jsou nejjednodušší, stačí jrjich pravidelné braní a holka pak nemusí před milováním se s klukem nic nikam vsouvat. Jenže i ty speciální léky některým holkám nevyhovují. (7 – skuhrání holky)
Jednou jedna taková holka se už s klukem milovala, takže už byla žena.
Ona už nemohla vydržet, jak jí z té antikoncepce bylo nedobře a dokonce nejspíš kvůli tomu tloustla. (7 – skuhrání holky) Měla přezdívku Culí a díkybohu znala jednoho moudrého muže jménem Radan, který jak jeho jméno naznačuje, dával dobré rady zájemcům. Culí tedy Radanovi popsala to trápení. Pak poprosila o radu, aby jí nebylo nedobře a zároveň při milování neotěhotněla, když o to ještě nestojí.
A jako odpověď jí přišla Radanova rada, že si musí domluvit pokročilou péči či dokonce plnohodnotnou péči, tedy opravdu pořádnou, se vším všudy.
Radan jí vysvětlil, že někdy jsou i lékaři líní, a že předepisují antikoncepci i bez vyšetření. (8 – zvuky z ordinace, nejlépe i klasické „Další prosím!“) A tak se někdy stává, že HORMONY, což jsou látky v těle, které řídí, co se tam děje, se s tou látkou z antikoncepce jakoby pohádají a to pak vede k tomu, že je z toho takové holce či ženě nějak nedobře a opravdu může kvůli tomu tloustnout.
Radan radil té ženě s přezdívkou Culí, aby si prosadila vyšetření svých hormonů a nejlépe i plné vyšetření všeho, aby pak dostala antikoncepci vhodnou pro svoje tělo. Culí do té doby ani neslyšela o tom, že je něco jako pokročilá péče, natož plnohodnotná péče. (9 – hádání holky s lékařem, což takto konkrétně nejspíš půjde poznat jen dospělou osobu)
Byla Radanovi velmi vděčná, takže celé to písemné poradenství uložila a poslala mu to, aby bylo i pro ostatní.
Sama se o tom všem pak naučila tolik, že se stala učitelkou správné životosprávy – včetně toho, že učila lidi chtít při potížích vyšetření a nejen si nechat napsat léky či dokonce aby si sami nějaké vzali.
A tak se z toho moudrého muže Radana, který už byl duchovní Mistr, čili měl značné znalosti a schopnosti i uměl radit hlavně o věcech týkajících se duše, neboli vědomí obklopeného povahou, stal postupně Mistr učitelů až dalších Mistrů – tedy Velmistr. (10 – fanfára, haha)
Chceš se stát také někým natolik váženým?! Pochopením všech těch nových slov z příběhu jsi nyní přinejmenším blíže dospělosti, která nezáleží natolik na věku, jako na moudrosti, jenž obsahuje rozum, cit, poznatky i odpovědnost. To znamená dávat pozor na to, co děláš a co by se kvůli tomu mohlo stát. A když se cokoli stane – i třeba něco nepříjemného – tak se s tím vhodně vypořádat a ne třeba zbaběle zdrhnout!
- 11 – závěrečná melodie: Píseň „Jednou budem dál„
„